Monday 5 November 2012

Teman yang aku rasa jujur dalam setiap kata dan bicara. :)

Assalamualaikum. susah nak cari kawan yang betul2 paham dan mengerti apa yang kita rasa dalam setiap hari kita jalani onak dan juga rintangan y berliku2.. bila pergi kelas, akan aku cari mereka berdua.
kerana mungkin mereka sekepala, dan boleh dijadikan kawan di dunia dan akhirat juga . sifat mereka yang merendah diri, yang tidak mementingkan harta bila berkwan. Hz dapat rasakan mereka ingin berkawan bukan terpaksa, tetapi daripada keikhlasan hati mereka. mereka yang sempoi yang selalu menemani setiap susah senang hz.. itu baru dikatakan kawan yang bukan masa senang saje .tp di waktu kesusahan melanda . mereka sentiasa menolong meringankan segala bebanan . dua2 nya budak Johorianss . hehe .
mangsa banjir tu mintak simpang lah yea . first syahmel nazreen dan rafee ..:)
gud luck tuk result nt. aku sentiasa mendoakan kesejahteraan kau berdua ..

Abang SII, mahal tau hehe ..:)

Syahmel Nazreen y selalu membuat ati nak tercabut. haha




Fizz, Syahmel, Rafee :)

Sewaktu Lecturer BEL menerangkan ttg bagaimana nak buat Speaking Test.
 kitorang sempat bergambar. HAHA






With Syahmel budak hot .:D


AKU HARAP KITA AKAN BERJAYA DALAM KEHIDUPAN DAN INSYAALLAH AKAN MENDAPAT KEJAYAAN .:)

No comments:

Post a Comment

mereka yang sering menemani saya di sini =)