Wednesday 7 November 2012

Lagu Ciptaanku--Tidak Mungkin dan Lara Hatiku

Tajuk Lagu- Tidak Mungkin
Ciptaan- Muhamad Amirul Haffiz

Kadangkala aku terluka
Kadangkala aku gembira
Tertawa keranamu
Menangis berduka keranamu

Tak pernah aku berselingkuh
Kerna ku fikir cintaku hanya untukmu
Tetapi aku salah
Tetapi aku buta kerna itu

Chorus
Aku tidak mungkin 
Membuka cintaku 
Untuk dirimu lagi sayang
Kau telah merobek hatiku yang tulus itu

Aku tidak mungkin
Memberi cintaku
Untuk dirimu lagi sayang
Kau telah menghancurkan hatiku yang tulus itu

Ulang chorus 2 kali

Tidakkah kau pernah 
menyesali itu apa yang telah kau lakukan dulu
padaku, wo hoooo..
cintaku ...


Tajuk Lagu- Lara Hati ini
Ciptaan- Muhamad Amirul Haffiz

Aku terluka kerana kamu
Pujaan hatiku yang tidak pernah
Memikirkan daku yang mencitaimu
Sepenuh hati ... Hooooo

Aku yang lara terpaksa tersiksa
Kerana kamu si pujaan hati
Yang tidak pernah menyangiku
Setulus kasih ..

Mengapa kau tidak merasakan
Cinta yang aku berikan
Mungkinkah kau mempunyai cinta
Selain diriku ini 

Chorus
Sayang aku terpaksa 
Menahan rasa sakit di hati ini
Oh sayang aku tidak mengerti 
Apakah cintaku tidak sejati

Kasih aku tersiksa
Menahan rasa pedih di hati ini
Oh kasih aku tidak mengerti
Lara hati ini terpaksa ku ubati

Aku terluka kerana kamu
Pujaan hatiku yang tidak pernah
Memikirkan daku yang mencitaimu
Sepenuh hati ... Hooooo


No comments:

Post a Comment

mereka yang sering menemani saya di sini =)