Thursday 29 November 2012

sakitnya bila lihat dia dengan orang lain.

saya tahu,saya tak cukup sempurna untuk awak . tp tolong fahami diri saya yang sanggup menunggu awak.  saya tak nak memaksa dan berharap agar awak terima saya. tapi tolong menghargai dengan segala yang saya telah lakukan untuk awak dahulu. saya cuba untuk menjadi seorang insan yang baik dan seorang y jujur di hadapan awak. saya tak mahu melihat mata awak yang berkaca sebab memikirkan keadaan saya sekarang, saya berharap walaupun saya bukan untuk awak, saya mahukan awak bahagia. dan saya berharap agar seorang lelaki yang baik dapat menjaga awak dengan tulus ikhlas, bukan disebabkan kecantikan awak sahaje. apapun thanks sebab memberi saya peluang dan ruang untuk meluahkan isi hati saya pada awak. assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

mereka yang sering menemani saya di sini =)