Friday 21 October 2011

Tolong Maafkan diri ini!

Assalamualaikum..

Hari ni cuma nk share tentang seorang hamba Allah y selalu membenci diri ni...huhu!
kadang2 aku trtanye2 mengape n kenpe dia terlalu  ANTI sgt dgn aku..
aku da cube banyak jalan supaye dia bleh memaafkan sgala salah n silap aku pade dy..tapi,dy ttp keras ati tok menerima aku kembali..Kadang2 aku sakit ati sgt ble diri ni di perlakukan sedemikian rupa..
Hina sgt ke aku di mata dy sehingga Perasaan BENCI tu membuak2 dalam diri nya...
Y aku x paham, klu kami dlm group dy akn layan aku baik...
tetapi klu aku cume ngan dy brtemu kat luar....sebaliknya y berlaku!
aku ingin bertanye sesuatu kepade kau WAHAI MAKHLUK ALLAH yang di sayangi  n di lindungi..
Adakah kau memang di lahirkan menjadi seorang y HIPOKRIT person...
Dulu kau sering menyakitkan ati aku,..tapi kau dtg meminta maaf...
walaupon mase tue ati aku begitu keras tuk menerima kau kembali sebg kwn .sbg teman Dalam Group aku tu...
HATI YANG KAU SAKITI !!
tetapi aku x lah EGOIS sgt !! Malah aku memaafkn kau dgn IKHLAS..

Hati aku cukup kecewa selepas kau perlakukan aku x ubah seperti ***














WALAU PON KAU TETAP TA BOLEH MEMAAFKAN DIRI KU.....


I WANT U FORGIVE THAT ALL MY MISTAKES

I WANT SAY.....

No comments:

Post a Comment

mereka yang sering menemani saya di sini =)