Monday 24 October 2011

Masa Part 1...

Assalamualaikum!!

ary ni ,cuma nk share mengenai kehidupan aku kat UiTM...
pade mulanya,aku mndapat twaran ke UiTM pade 23/5/2011..mula2 aku memng excited gileer!
lepas da dpt tau aku akn ke Mahligai Gading y aku impi2kn slame ini..both of my parentss be prepared for their son...huhu,beli tu ,beli nie..abis byk jugak lah tok aku sorg..itu pengorbanan mak n ayah padee dri aku selama aku ada kt bumi ni..huhuhTERHARU,SEDIH,GEMBIRA,,TAKUT semua ade...BERCAMPUR BAUR lah pulak feeling aku pade mase tu..memang kelam kabut nk p daftar mase tu,..segan gileer sbb aku x pnh menjejak kn kaki aku ke UiTM..pas daftar,aku di beri bilik di KOLEJ LEKIU...mang best Gileerr punya..mase tu ramai sgt kt kolej..lagi segan ya Amat..huhu..beratur panjng pakai kemeja berpoluh2 sudaa..Ayah ngan mak turut same penat semata2 nk selesaikn pendaftaran Kolej aku pulak..huhuh sampai je turm aku,aku dpt kunci n p CHECK IN,huhu..Semak gilerr bilik pada mulanya..Macam umah HAN**
hehehe:)mak n ayah tolong masukkn baju dalam almari,sapu lantai,pasang cadar,lap2 tingkap,betulkn engsel kunci n y sewaktu dgnnya..hahah..lame jugak lah..aku ngan family dok2 kat bilik tu..aku smpai dlm kol 10..check in dlm ko 12..mak ayah tungu aku membawak ke pukul 4..huhuhu...pastu,sorg roomate aku x kenal..cam blagak..haha..MUHAMMAD SAIFIUDDIN SAMSIR namanya..From Klang..hahah,kenl dgn aku..ok jek..x de lah berat mulut nk introduce my self pd dy.huhu..pastu sorg lag datang..WAFIY ZULKEPLEY,hehenie mang berat mulut,..masuk2 dok celah ketiak mak dy.hahhaha,,aku tye spatah..setengah patah dy jawab..ADEH!!!dlm ati aku da knape bdk ni..tp ok la..pastu aku kene trun lapor diri tok orientasi..memng da berdebar..mase tu FAMILY di beri pluang 5 minit tok tgglkan anak2 dy..hah!!TIDAK..aku ckp mase tu..tp..aku trpaksse tgglkn mereka demi mase dpn y aku harapkn...mak lah pling ketara tgok sedih..aku pon same gak..nk nangis rasenye..tp ayah aku..ok jek..x tau lah kt umah dy nangis..hahahaha!!tp best lah..kita potong cite je lah yek.pastu sorg lagi masuk dlm blik tu HADRIE SHAH JAAFAR.Dari Klang gak,..KAPAR.hehe..tgok..aku nye kwn Town mari..ceh!!Dulu aku po  town ..
Melaka town lg..hahah.dkt ngn AIRPORT ,hehee..
errmm..kami ok lah..lame kelamaan jadi cam adik beradik..x leh berenggang..
hadrie shah jugak kenal kn aku kpd Muhamad Firdaus Noh,hehe..best sumenye,,kami dlm bilik happening sgt..hehehe..tu cerite kat KOLEJ.

WE R

Daus n me


 
kat MP..

Wafiy yang pade mule nye SENYAP!!





Cerite kat Dlm KULIAH..haha..lg lah..ramai ya aku kenal..LELAKI Ade 9 org je,.)FIZ, HAZZIQ, IZZAT, RAIN ,MAMAT, ZAIRY, ACAP ,FARID,HASRIN,,ok lah,,.perempuannya pulak 21
ada NANA, ATEN, NIENA, AISYAH, NABILAH, BELLA, NUR, AINI, IKA, MIN, ELI, FUZA, AMIRA, SUEHAIBATUL, LILY, ATHIRA, KINA, ANNE, SHIRO, ARA.. NAJWA dorang mang lah ok...hehe


Kat sini ade banyak gambar kelas di merata2 tempat..


THE BEST PARTNER _Niena,Ara
Rain,Mamat,Izat(Best)
With Anne(Gempak)
With Fuza(Top Person in class)

SEmPoi..
Mereka,..
Kelas A MPD0021A
Nabilah,Nur,Aisyah,Aini...
Jejaka HOT!!
Ika, Kina,Rain, Shiro, Fiz, Fuza, Mamat, Niena, Anne, Nur, Amira
Kami With Puan Su, n Madam Jean

No comments:

Post a Comment

mereka yang sering menemani saya di sini =)