Tuesday 25 October 2011

Kawan y Baik Di UiTM ..!!

Assalamualaikum....!!
mowning....
tetibe je teringat cerita y berlaku kat UiTM....
jadi,why not! kite share kn ape y berlaku tue..hehe:)

so, mase tu,bulan puase... plan memang nk p buka kat luar dgn kwan baik iaitu Aini Nazifa dan jugak Nur Atika..mase tu aku jame sgt sbb x tau nk kuar n ajak sape?jadi aku tringat Din memang abis klas awal..jd aku ajak lah dy skali berbuka puase bersame kami..hehe..x sangka pulak si aini n tika bawak kwn perempuan lg sorg..perh!! CUN..haha..mula2 nya x tgur gak sbb dlm ati ni ckp dy mcm sombong je..mcm x lyn je en..jdi x lah borak2 ngan dy sgt..mase tu dy sibuk berlaman MUKA BUKU..hahahanama dy Nur Liyana..orangnya canti,baik jugak..leh lah.haha!!dy nie suka senyum gak...pade mase tu...aku gan kwn dlm GROUP 6 SERANGKAI ade maslah skit..adalah antara 6 org tu..sorg Perempuan..aku bermasam muka dgnnya..mase tue..Niat kat ati nk pujuk lah si perempuan dlm group tue.. aku x tau lah cam ner nk wat????
jadi aku trfikir..why not,.aku bg COKLAT kat si bdk tue..TAPI................. Klau aku y bagi mase tu msti ddy tolak coklat tu..then mesti dy buang..tp mase tu pulak,aku terasee nk MINTAK TOLONG kepada si cantik NUR LIYANA td tuh!! jadi,aku plan lah ngan yana cam ner nk bg Coklat tu pade nye..Aku bagi COKLTA 2 BAR...HAHAHA..Besar gak lah..pastu,tetibe da yana nie perli o saje main2..EYH FIZ,,DY PUNYA JE KE...AKU NYE X DE!! aku pon cam x sedap..So,nape tdak aku belikan coklat lg 1 Bar tok Si Liyana nie..hehe..y kelakar, baru knl dy 1 ari..x smpai shari..da JADI ORANG TENGAH...hahahhaha,,Sian yana,tapi,aku bersyukur sgt dpt kwn y sanggup tolong aku dlm keadaan y memerlukan pertolongan..lepas nie hope jumpe lah ngan yana yek..hehe..pasal, ORANG TENGAH..mugkin dah x de lg kowt YANA,,sbb aku da x leh gado2 ngan bdk tue..jd ko x pyh lah TOLONG aku lg..klu ko tlg pon,ko nk tlg wat pe?hahahaa..
BTW,,THANK A LOT FRIENDS..
Harap kekal hubungan MEMBER kita wat slamnye.... k! CHAIYOK@


Kat bawah nie..ALBUM SI NUR LIYANA CUN!!!
heheh Saksikan lah...............................................:)
Nur Liyana Y sudi menolong saye!!!:)

Bersama Aini ya jugak menolong Plan kn Keje tersebut.keh#3
POYO'S
With ANAK KAMBING yang sewaktu dengan Dirinya..hahahhaa:P
Mencari Publisiti sgt!!!:)

No comments:

Post a Comment

mereka yang sering menemani saya di sini =)