Tuesday 23 April 2013

The latest one and the last one

saya dah habis fikir dah, mungkin saya belum sampai masa untuk mencintai dan di cintai. mungkin Allah sudah aturkan yang terbaik untuk kehidupan setiap umatnya. dalam usia 20 ni memang sepatutnya dah mula ada someone yang mungkin boleh ambik berat, care, and loving-loving macam setia hujung nyawa. hehe. saya bukan putus harapan dan serik untuk bercinta, saya takkan pernah serik untuk terus mencari cinta, tetapi mungkin kekangan masa dan sukar untuk saya kenali siapakah hati yang ingin dan sanggup menjaga saya. hmmm, mengenai sejarah saya yang pernah saya luahkan pada diari ini,  "Dia" masih lagi berhubung dengan saya seperti dulu, tp tidak rapat macam dulu-dulu, kerna dia juga sudah belajar di pahang. selepas hampir 4 tahun hati saya sakit untuk menunggu dia seperti menunggu buah yang tak gugur-gugur. saya telah mengambil keputusan tidak lagi mengacau dan menyimpan perasaaan terhadap dia. tp saya ada 1 barang nak bagi pada dia. iaitu video kisah cinta yang tiada penghujungnya antara kami selama ini. sekarang ni saya dah boleh terima kenyataan dan terima segala-galanya. mungkin dia bukan untuk saya dan saya bukan sebagai ketua pemimpin dia. saya berjanji dengan diri saya, agar tidak lagi menyimpan perasaan terhadap dia. JANJI saya !!!

No comments:

Post a Comment

mereka yang sering menemani saya di sini =)