Tuesday 23 April 2013

cuba mengindari daripada semua orang.

sekarang saya sedang mencuba untuk menghindari daripada semua orang, bukan maksud nak pergi jauh dr mereka, tp untuk cuti sem ni, saya lebih selesa untuk tidak kerap call mereka-mereka yang rapat dengan saya seperti dulu, kalau dulu, muka ini lah yang selalu mengambil berat, call kawan-kawan tanya khabar, tanya berbagai kisah hidup mereka sepanjang cuti semua, tp kali ini, saya lebih memilih untuk berdiam diri, haaa fon pun tak on sangat. and fb dan twitter pun dah tak berapa aktif sekarang. ya lah , asyik muka ni je yang dok post, yang dok updats "status" kan. ini sebanarnya satu perkembangan yang baik tauu. sebab notification orang takdelah penuh dengan MH .. hehe .serius saya tak de pendam rasa apapun pada sesiapa, tak terasa dengan sesapa pun, cumanya lebih senang berdiam diri macam ni. hehe 

No comments:

Post a Comment

mereka yang sering menemani saya di sini =)