Tuesday 23 April 2013

rindu juga !

alhamdulillah, masih diberikan kesempatan untuk melakukan aktiviti di dunia ini. sebenarnya saya agak terharu dengan kawan2 yang masih mengingati saya. pagi-2 lagi di kejutkan dengan messages dari nurliyana binti alias, iaitu kawan BFF saya kat uitm. jam 8:44 a.m. dia send the simple word " rindu kat ameer". :') meer pun rindu pada yana dan semua yang kenal dengan saya ni. facebook, twitter semua saya tak update sebab macam ada something, bukan apa, saya nak kurangkan sedikit online2 ni. tu lebih baik, sebab kalau kita diam, kita senyap, orang tak boleh nak judge kita apa-apa dan orang tak boleh terasa dan tersentap dengan perbuatan kita itu lebih bagus kan. saya nak cuba sampai abis sem ni. dan saya mula terfikir untuk menukar nombor baru, hehe bukan sebab apa pun, cuma nak tukar angin lah. tapi tak pasti lagi,. tengok la nanti .:))

No comments:

Post a Comment

mereka yang sering menemani saya di sini =)