Sunday 6 November 2011

Kegembiraan y x terkata..:)

Akhirnya..Kini pasti ku ...
hehe
ku dpt smbg beljar lg..mgkin aku da updates psl nie 2 hari lepas..
tapi aku nk updates pasal kawan2 baik n sakai aku hahaha...
mula2 aku x sangka y aku nie akn dapat  sebab aku nie selalu failed math..huhu:(
tapi..aku tau aku bleh lakukan nye walaupon agak sukar..
SYUKUR ALHAMDULILLAH...
aku memperolehi CGPA 2.69..Amin!!
dapat gak ke DIPLOMA..hehe...mase aku dapat tue..aku jerit kuat2 pnggil mak aku y sedang masak.hehe...4 kali aku pnggil ..hehe.mak aku tye da knpe abg hafiz oiit..kene sampuk diik hantu ke....
aku cakap lah ngan mak..mak ,abang lulus pra dip..mak aku cakap ALHAMDULILLAH..
Lulus jugak!!..amin..SEBAK aku mase tue..OK STOP!!:p
Psl aku sudehhh!! pasal kwn2 aku td..hehe..UDIN N HADRIE MENGUMPUL 3.07 CGPA y same..WOW...si DAUS pulak ..3.05..Eshhhhh..tinggi2 btol kan..
Erm..Sha..hehe..2.89 and Wafiy 2.57..AMIN..

No comments:

Post a Comment

mereka yang sering menemani saya di sini =)