Saturday 12 November 2011

Happy+sad+scarry...




SALAM!!

Lame juga aku x updates ngan blog aku nieyh..
erm..agak bz skit this week tok mnguruskan sume urusan y x terurus untuk masuk ke diploma Office Management (OM114).
Agak gembira dengan twaran y aku dpt setelah berjaya melayakkan diriku hingga ke menara gading y ku impikan sejak berkurun lama dulu...errm..SYUKUR ALHAMDULILLAH!
akhirnya! aku berjaya membuatkan kedua ibu bapa ku gembira.melihat kegembiraan y terukir di kala aku memberitahu y diriku dpat melyakkan diri ke menara gading suda cukup membuatkan aku sebak n lega akan perkara tersebut..erm, nmpaknya sedikit sebanyak aku telah mengembirakan mereka y mendewasakan aku di kala aku sedang enak menuju ke puncak kejayaan..Ya Allah ,hanya Allah sja y mengetahui perihal ini..
erm..Tinggal 2 hari shaje..ermm..aku jue berase sdih kerana harus meninggalkan mereka semua di kala waktu ini...walhal aku tahu di kemudian hari aku akn pulang tuk menjenguk mereka jika ada masa y terluang...

aku jugak merasakan gemuruh serta ketakutan di kala ini kerana aku akn bekerjasama dgn org2 y lebh rmai y x prnah aku kenali sebelum ini.. InsyaAllah, aku akn memperbaiki diri ku untuk menjadi lebih matang dripada sebelum ini supya org x kan muak n benci akn perwatakan aku selepas ini..Ye lah..aku juga manusia biase y sering membuat kesilapan kepada masyarakat..jadi,semesrinya ade y mmenyukai aku.n ade y sebaliknya,,
erm,,tp aku akn cube berusaha untuk menjadi lebih dewasa ..
ermm..di harapkan juge aku akan mendapatkan lebih banyak pointer atau CGPA selepas ini..hehe.bukan nye ape..sekadar untuk menguju kecerdikan minda n ketajaman akal tuk lebh berjaya shje..bukan tuk bermgegah2 ..tp untuk mengukur tahap keilmuan aku y selama ini aku dapatkan..erm..
cukoplah aku rse tok mlm nie..sok na gunting rambut..
hehe:)
n Ucapan Setinggi2 TAHNIAH aku ucapkan kepada sume kwn2 aku..Tambaham si Group 6 serangkai y x lame lg berkumpul n memecah Kesunyian n akan lebih banyak melakukan perkare pelik di Kampus Alor gajah melaka...hehe..kwn2ku Saifiuddin samsir BM111, Hadrie shah jaafar BM 111, Firdaus mohd Noh BM111, Wafiy Zulkepley OM114, Nurul Aishah Badulhisham BM111, dan Che' Nurul Fharihan HM..


My BELOVED families.....


Ayah ngan Bibik



Mak saye...




Adik Intan Puteri Aidatul Natasha Binti Abdul Rohim Si Manje










Si Adik Muhammad Amirul Hanif dak anak manje ayah




Si Abang Long...Muhamad Amirul Haffiz Bin Abdul Rohim

No comments:

Post a Comment

mereka yang sering menemani saya di sini =)