Tuesday 29 October 2013

Rahsia Allah.

Assalamualaikum. Sebenarnya harini hz cuma nak berborak pasal GF. itu kata orang barat. hehe,
Sebenarnya hz betul2 dah tak kisah dengan "GF" sebab apa? sebab itu semua hanya sia-sia kalau kita sendiri dah melakukan pelbagai cara untuk mnejaga hati dia tapi dia seperti tiada hati. Jadi kalau lepas ni kawan2 ataupun sedara mara y bertanyakan tentang GF ni semua. hz takkan malu nak cakap tak ada. Biarlah orang nak cakap apa. tapi bohonglah kalau kita sendiri tak cemburu bila nampak kawan2 kita yang lain tengah sweet mweet tweet-tweet dengan awek dia kan. Biarkan saja dan kita sebagai kawan mendoakan kebahagiaan mereka jewp. :)

Bagi hz memang buat masa sekarang tak ada Girlfriend, tak ada awek yang bertakhta di hati ni. tapi Bakal Isteri saya kan dah ada. Cuma saya tak tau je dia dekat mana sekarang. sebab apa saya cakap gf tak ada tapi bakal isteri saya dah lama ada. sebabnya Jodoh itu kan Rahsia dan hak Allah. Kita mencari macam mana sekalipun kalau DIA tak bagi pun tak boleh juga kan. Jadi kita buat biasa2 saje lah. Bakal Isteri hz dah lama tunggu, cumanya kita saje tak tau. Kita masih tertanya-tanya tapi sebenarnya Allah tu dah bagi cukup complete dan bagi details dah segala maklumat, nama, siapa, orang mana yang akan menjaga saya hingga akhir hayat. betul tak :)
Hehe.  

No comments:

Post a Comment

mereka yang sering menemani saya di sini =)