Tuesday 5 June 2012

rasa macam Grrrr..

hye.. Hz just nak share pada kau org psal someone ni..  dia ni mmg lah 1 kampus dgn Hz. orangnya baik , budi pekerti tu pun ade .. teman baik di kampus dialah antaranya kan .. tp perangai dia ni satu je Hz x suka .. dia ni suka cakap depan lain belakang lain . seperti berlakon lah . bila Hz suruh luahkan perasaan di depan-2 Hz sendiri x mampu tuk berkata-2 n ungkapkan ape y tersurat n tersirat kat hati dia tu .. tp bila dgn ex Hz. Ya Allah lain pulak bahasanya y di berikan untuk Hz. macam tu ke kawan .. ishh kalau ade 10 org lagi macam kau kan sahabat .. mati aku macam ni tahu .. kau baik, kau selalu tolong aku .. belikan aku makanan. tp kenapa kau sanggup  buat aku macam ni yek.. kau depan aku FORMAL sangat. tp bila kat belakang Nauzubillah minzalikh .. bukan x de perempuan nak kat kau .. ade tu ade.. tp kau je y rasa kau tu mcam tu lah ini lah .. aku ni mmg lah x guna kan bagi kau .. depan lain cakap nya belakng lain pulak cerita y di putar belitkan . asal kau x nak jadi pelakon .. pakej ade kot.. hurmm .. aku tahu aku ni perampas kan. itu y sebenarnya kau nak luahkan .. erm x pelah malas dah bicara ttg kau. kalau kau terus mendesak aku buat keputusan y aku mmg x boleh tunaikan. aku terpaksa buat bodoh bila depan kau .. kau paham kan .. assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment

mereka yang sering menemani saya di sini =)