Sunday 5 February 2012

adakah dia masih mengingati diri y kerdil ini!!!

salam....tiba-tiba sahaja ingat akan dia...tak tahu mengapa dan kenapa aku teringat kepadanya...
hampir 1 bulan setengah kami x text melalui fon, muka buku, apatah lagi , face to face..
erm..Nur Fa**** W**i*...erm..y berjaya menambat hatiku dik kerana sifatnya y sopan..bertudung.dan baik..
tetapi adakah dia masih mengingati aku dalam masa sekarang..hurmmm..
kawan3 karib aku pon da menasihati agar aku tinggalkan dia...kerana dia seperti x menghargai aku..dan aku rasa ianya benar...sebab dari zaman sekolah aku menunggu nya hadir dalam kehidupanku,,dari form 4...erm..lame kan..kalau orang lain mesti da tinggal lama..tapi aku???
masih tertanya-tanya adakah ianya milik aku..ataupun sekdar singgah dalam hatiku buat sementara waktu,

No comments:

Post a Comment

mereka yang sering menemani saya di sini =)